We hebben onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleinere) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de maat van het artikel en het type bezorging.

In Nederland en Belgie hebben wij onze eigen bezorgdienst. Kleine artikelen versturen wij veelal met de reguliere pakketdienst (o.a. PostNL). Aan het leveren van artikelen zijn verzendkosten verbonden. Per product zijn deze verzendkosten verschillend.

Hoe werkt onze bezorgdienst

Bij afleveren van de bestelde artikelen zullen onze vakkundige mensen ervoor zorgen dat deze op de juiste plek neergezet worden en ook verzorgen zij in de meeste gevallen de montage van het product, denk hierbij aan bijv. bankstellen en andere meubels.

Artikel 1. Garantie

  1. Wij geven twee of drie jaar garantie op onze gehele collectie. De garantie bestaat uit een volledige garantie van twee jaar, vraag garantie aan op het product waarin u geïnteresseerd bent.
  2. Normale gebruikssporen, zoals pilling, verkleuring, kreukels en het werk van houten meubelen vallen niet onder de garantie.
  3. Bij een geschil over de garantie kunnen beide partijen een onafhankelijke deskundige inschakelen.
  4. Op show- en / of outlet-modellen wordt geen garantie gegeven aangezien deze al gebruikt en / of met korting uitverkocht zijn.
  5. Een defect bij levering dient binnen acht dagen per e-mail met foto gemeld te worden.
  6. Helaas kan er altijd iets mis gaan, wij lossen het uiteraard op. U moet ons echter drie keer de gelegenheid geven om eventuele gebreken te herstellen.
  7. Soms is het voor de producent beter om de klacht in behandeling te nemen, dus in sommige gevallen kunnen we hem erbij betrekken. Uiteraard blijven wij verantwoordelijk.

Artikel 2. Bestelling

  1. Eventuele wijzigingen dienen schriftelijk te worden aangebracht. Bij voorkeur per e-mail.
  2. We hebben het recht om een ​​bestelling of een deel ervan niet te accepteren.

Artikel 3. Levertijd

  1. Omdat veel van onze producten op bestelling worden gemaakt, zijn de opgegeven levertijden verwachtingen.
  2. Producten kunnen eerder geleverd worden dan de geschatte levertijd. Als je het niet wilt, kun je het natuurlijk controleren.
  3. Na de geschatte levertijd hebben we een extra maand voor levering.
  4. Mocht het artikel verkeerd geleverd worden, dan lossen wij dit uiteraard op. Helaas gaat de levertijd weer beginnen.

Artikel 4. Levering

  1. Indien de bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kunnen wij de meubelen in meerdere leveringen leveren. Als je het niet wilt, kun je het natuurlijk controleren.
  2. Indien nodig brengen wij meubels bij u. Dit doen wij als extra service. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de meubels binnenin te plaatsen.
  3. Omdat het binnenbrengen een extra service is, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele schade (muren, vloeren, etc.). Uiteraard zijn wij voorzichtig en zijn wij verantwoordelijk voor schade aan het meubilair zelf.
  4. Indien het meubilair niet normaal naar binnen kan, of als het via een trap, een verhuislift of een lift wordt afgeleverd, kan dit in overleg. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan het meubilair zelf.
  5. Het meubilair wordt via een trap naar de 2e verdieping gebracht. Er moet voldoende ruimte zijn en het meubilair mag niet te zwaar zijn.
  6. De meerkosten van een eventuele mobiele lift, glasstandaard en / of lift zijn voor jou.
  7. Uiteraard willen wij meerdere keren bij u langs, maar hiervoor rekenen wij extra kosten.
  8. Wij kunnen meubels voor u opbergen. Gratis opslag is mogelijk tot een maand na de uiterste leverdatum. Daarna wordt er € 20, – per maand in rekening gebracht.
  9. Demonstratie-, outlet- en / of voorraadmodellen dienen binnen twee weken te worden aangeschaft. Als dit niet het geval is, kunnen we uw aankoop annuleren.

Artikel 5. Prijs en betaling

  1. De goederen worden geleverd tegen de prijzen die gelden op het moment van aankoop.
  2. Mocht er iets mis zijn met de levering, dan lossen wij dit uiteraard op. Betaal alstublieft het bedrag. Uiteraard kunnen we de levering, en dus de betaling, uitstellen tot het in orde is.
  3. Wij blijven de rechtmatige eigenaar van de aangekochte meubelen totdat deze volledig is betaald.
  4. Indien de opdrachtgever met betaling in gebreke blijft, wordt het totaalbedrag verhoogd met tien procent (exclusief invorderingskosten).
  5. Voor producten die niet in aanmerking komen voor het herroepingsrecht wordt bij annulering een vergoeding van vijftig procent van de koopsom in rekening gebracht.

Artikel 6. Herroeping

  1. Consumenten kunnen de artikelen binnen 14 dagen retourneren als ze niet zijn vrijgesteld van het herroepingsrecht en op afstand zijn besteld.
  2. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u de verpakking bewaren en zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. We kunnen u kosten in rekening brengen als de verpakking of onderdelen beschadigd zijn of ontbreken.
  3. U draagt ​​de kosten voor het retourneren van de artikelen.
  4. Al onze “grote meubelen” worden op bestelling gemaakt, deze artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, dit geldt voor de volgende artikelen: Meubels en bedden.

Artikel 7. Website en informatie

  1. Bezoekers en / of gebruikers van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de website gepresenteerde informatie.
  2. Alle informatie is onder voorbehoud van prijsschommelingen, typefouten, fouten en marktschommelingen.
  3. Getoonde afbeeldingen zijn alleen ter illustratie.
  4. De vermelde maten zijn indicatief en kunnen voor het eindproduct ongeveer drie procent afwijken.